Keuruun markkinat 19 - 20.7. 2014

15.7.2014

Suku- ja kotiseutumessut 19.-20.7.2014 Keuruun pitäjän lainamakasiinissa (Jyväaitantie 2, Keuruu)

Pienimuotoiset suku- ja kotiseutumessut, jotka järjestetään Keuruun markkinoiden aikana. Paikalla sukuseuroja sekä kotiseutuyhdistys Keurusselän Seura kertomassa toiminnastaan ja myymässä tuotteitaan. Luvassa myös esitelmiä sukututkimuksen aloittamisesta, lainsäädännöstä sukututkimyksessa ja DNA-tutkimuksesta sukututkimuksen välineenä. Makasiinissa myös puffetti. Vapaa pääsy!

Tapahtuma-aika 19.-20.7.2014

Ohjelma: sukuseurat esittelevät toimintaansa ja myyvät tuotteitaan omissa pöydissään toisena päivänä/molempina päivinä, minkä lisäksi ohjelmassa on yleisluontoisia, sukututkimusta koskevia esitelmiä:

lauantaina 19.7.2014

klo 13.00 Sukututkimus ja henkilötietojen suoja  Pekka Vanhanen (Mäntsän sukuseura) kertoo lainsäädännön huomioonottamisesta sukututkimuksessa ja tietojen julkaisemisessa

sunnuntaina 20.7.2014

klo 12.30 Miten pääsen alkuun sukututkimuksessa?  Eeva-Liisa Honkanen (Lankkuan sukuseura) ja Markku Peltola (Mäntsän sukuseura) keskustelevat sukututkimuksen aloittamisesta

Jyväaitantie ks. http://www.fonecta.fi/kartat/Jyv%C3%A4aitantie+2,+42700+KEURUU