Liittyminen/tietojen ylläpito

Uusi jäsen/tietojen ylläpito

Jäsenrekisteriseloste - Tuomas Niilonpoika Mäntsän Jälkeläisten Sukuseura ry (yhdistysavain.fi)

Liittyminen/ylläpito tapahtuu käyttämällä alla olevaa sähköistä lomaketta. Pakollisia tietoja henkilön nimi,- syntymä- ja yhteystiedot, muut mm. sukuun liittyvät tiedot halutussa laajuudessa.  (Lähetä-painike sivun alaosassa). Tiedot välittyvät sukuhallituksemme vastuullisille.

Vaihtoehtoinen tapa on tulostaa ja täyttää  tiedonkeruulomake (klikkaa tätä) ja postittaa se osoitteeseen

Aarno Raittila, Selininranta 5 A 19 Pirkkala

tai sähköpostitse edellämainitulle: etunimi.sukunimi@kolumbus.fi

Suosittelemme laajempien sukutietojen antamisessa ensijassa perhelomakkeen käyttöä. Jos lähipolvista ei aiemmin ole tietoja sukuseuralla, toivomme, että saamme tietoja mahdollisuuksien mukaan perhelomakkeella tai muussa vapaassa lomakemuodossa.

Perhelomakkeet sukutietojen ylläpitoa varten postitetaan edellämainitulle ylläpidosta vastaavalle.

Jos olet jo jäsen, voit ilmoittaa muuttuneet tiedot myös tällä alla olevalla lomakkeella. Ilmoita aina: sukunimi, etunimi, osoite ja postinumero sekä muuttuneet tiedot. Jos olet vanha jäsen, mielellään maininta "vanha jäsen" viimeiseen ruutuun.

(Muista painaa  Lähetä, jotta viesti lähtee eteenpäin; painike löytyy sivun alaosassa)

Perhelomaketta voi käyttää, jos muutoksia tai uusia tietoja on enemmän.

(ks. ohje edellä)  Perhelomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.